luni, 15 aprilie 2019

După 50 de ani


După un mariaj de 50 de ani Robert DeNiro face o destăinuire plină  de sinceritate despre ceea ce reprezintă pentru el viața de familie.

După 50 de ani de căsătorie mi-am privit atent soția și i-am spus: cu 50 de ani în urmă aveam o casă mică, o mașină veche, dormeam pe canapea și priveam emisiuni la un televizor mic alb-negru, dar adormeam în fiecare noapte alături de
o femeie de 19 ani frumoasă-foc.

Acum am o casă foarte mare, o mulțime de mașini scumpe, un pat imens într-un dormitor luxos, un televizor  color cu un ecran foarte mare, dar adorm alături de o femeie de 69 de ani. Încep deja să am dubii în privința căsniciei mele.

Soția mea, care este o persoană foarte rațională nu s-a supărat deloc și nu m-a certat atunci când i-am destăinuit ceea ce simțeam, dar mi-a propus un singur lucru: să-mi găsesc o fată de 19 ani.

Și a adăugat că anume ea va fi cea care va avea grijă ca eu să trăiesc din nou într-o casă mică, să dorm pe o canapea extensibilă ruptă și să mă uit la un televizor mic alb-negru!“

Robert De Niro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu