luni, 1 aprilie 2019

Dacă vreți să înțelegeți


Eram în cabinetul dumnealui. I-am întins dosarul cu analize. Era ca și cum ar vrea să se convingă de inima mea. Nu s-a grăbit. Chiar dacă telefonul suna continuu. Răspundea calm și cu multă răbdare, fixându-mă cu una din privirile blânde și deschise. Nu se grăbea. Apoi, continua, filă cu filă. La un moment dat, iar un telefon.  
– Bună dimineața, spuneți-mi cu ce vă pot ajuta?
........................
– Dar eu sunt cardiolog, nicidecum oftalmolog.
– .........................
– Dați-mi numele dumneavoastră și numărul de telefon. Vă voi programa eu.

Acesta este Profesorul Mircea Cinteză! Ține pasul cu oamenii, indiferent de funcție. Mereu dinaintea lor. Extrem de atent, de răbdător. Știe să le facă viața ușoară  celor din jur, cu firescul tonului, de-a dreptul vindecător. Mai ales la telefon. Iar când îți cere numărul de telefon, te simți în al nouălea cer.

Eli Gîlcescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu