miercuri, 3 aprilie 2024

Iubitoare de vrăjitoare și libelule

Joanna Maciejewska

Joanna s-ar putea să fie puțin prea precaută pentru a face ea însăși ceva îndrăzneț sau periculos, așa că scrie despre aventuri îndrăznețe și magie periculoasă. Cu toate acestea, a găsit suficient curaj pentru a-și abandona viața în Polonia și a se muta în Irlanda, iar câțiva ani mai târziu, și-a abandonat viața în Irlanda pentru a se muta în SUA. Este hotărâtă să se stabilească acolo, odată ce va alege în sfârșit în ce stat să locuiască.

Când nu scrie sau nu se gândește la scris, joacă jocuri video sau face artă de amatori. Ea trăiește viața fericită a unei recluse, înconjurată de soțul ei, de o maimuță roșie împăiată și de o mică colecție de cărți pe care a insistat să o transporte pe două continente.

Îmi plac libelurile în general și, în forma lor simplificată, sunt ușoare: un corp lung, doi ochi și niște aripi. În același timp, acea simplitate permite să le pun în diverse forme și obiecte, așa că am mers cu ele.

Iubesc vrăjitoarele, dar sunt foarte prost la desen anatomie (m-am mai bine, dar nici pe departe bune), așa că am vrut să folosesc provocarea pentru a mă îmbunătăți. Nu am de gând să vă spun de câte ori a trebuit să renunț la ideea inițială sau să o modific din cauza problemelor mele cu anatomia sau perspectiva... Aș vrea să mă întorc la vrăjitoare la un moment dat, dar mi-ar trebui mai multe este timpul să exersezi mai întâi.

https://jdestradawriter.blogspot.com/2020/08/creative-connections-joanna-maciejewska.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu