duminică, 26 ianuarie 2020

Safe Haven

2 comentarii:

  1. De câte ori mă ţii de mână, am certitudinea că lumea e la locul ei.

    Nicholas Sparks


    Când ne va fi greu şi vom fi trişti, o să te ţin în braţe şi o să te alint, şi o să iau durerea ta asupra mea. Când plângi tu, plâng şi eu, şi când te doare pe tine, mă doare şi pe mine. Şi împreună să încercăm să stăvilim toate şuvoaiele de lacrimi şi toată disperarea, şi vom reuşi să străbatem drumurile pline de gropi ale vieţii.

    Nicholas Sparks

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicholas Sparks

    Dragostea este fragilă. Şi noi nu suntem întotdeauna cei mai buni îngrijitori pentru ea. Noi doar ne târâm prin acest talmeş-balmeş şi facem tot ce putem mai bine. Şi sperăm că acest lucru fragil supravieţuieşte în ciudat tuturor obstacolelor.

    Indiferent ce se întâmplă cu noi în viitor, fiecare zi în care suntem împreună este cea mai măreaţă zi din viaţa mea. Şi întotdeauna voi fi al tău.

    RăspundețiȘtergere