sâmbătă, 2 noiembrie 2019

O panteră roz

Dragi prieteni,
am fost astăzi la gară să cumpăr o valiză de la domnul acela care are magazinul deschis tot timpul, la ieșirea din metrou. Ei bine, am aflat că îl cheamă Ali, vine din Iran și locuiește în România de 20 de ani. Bineînțeles, Domnul Ali vorbește perfect românește (ca un bun nepatriot iranian ce este). Fiind președinte de bloc și având un nume de familie cu prea multe consoane, care îi complicau viața în treburile administrative din imobil, Ali a decis să ia numele soției, iar acum – pe buletinul dumnealui – scrie *Ali Iancu*. Domnul Ali Iancu a făcut studii politehnice în Iran, are o fetiță și s-a săturat de hoți. De când a obținut cetățenia română, nu a lipsit niciodată de la vot. Pentru că vrea ca fetița dumnealui să crească în România, printre oameni cinstiți, conduși de oameni cinstiți.
Pe scurt, dragi prieteni: fiți ca Ali!
Mergeți la vot, dacă nu vreți în fruntea țării un coc.
Mihai Șora
2 noiembrie 2019
P.S. În poză sunt eu, citind propoziții despre libertate la metrou, lângă noua mea valiză. Domnul Ali are valize de toate culorile și de toate mărimile, dar cea cu harta Pământului mi-a plăcut cel mai mult. Poate că nu voi apuca să fac înconjurul lumii cu ea, dar măcar am toată lumea la îndemână. Și am mai cumpărat de la Domnul Ali o panteră roz care nu poate fi văzută în poză, deoarece stă ghemuită în valiză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu