joi, 18 iulie 2024

Învățare, speranțe, talente și vise

        Poți avea o capacitate intelectuală mare, poți fi genial la matematică și să ai abilități                    lingvistice de necontestat, dacă eșuezi la capitolul INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ, nimic nu         mai contează. Am fost sus acolo unde majoritatea oamenilor vor să ajungă. Nu e nimic                acolo. E pustiu. Întoarceți-vă la lucrurile simple.


        Eram cu adevărat singur. Nimeni nu s-a împrietenit vreodată cu mine. După orele de                 lucru, puteam face mișcare și să mă bucur de hobby-urile mele, dar nimeni nu mă putea             însoți. Eu veneam din altă țară și eram tânăr, așa că nu erau locuri pentru copii, deși                 toată lumea era adultă.

        Kim Ung-Yong (născut la 7 martie 1962)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu