joi, 6 octombrie 2022

Premiul Nobel pentru Literatură

Annie Ernaux

Toate greutățile pe care le-am îndurat au fost doar repetiții pentru a mă pregăti pentru această durere devastatoare.
(Annie Ernaux)

Personal experiences are the source for all the works of Annie Ernaux, 

this year's winner of the Nobel Literature Prize

She is the pioneer of France's "autofiction" genre, 

which gives narrative form to real-life experience.

Ernaux has written over 20 books – many of which have been school texts in France for decades.

Experiențele personale sunt sursa tuturor lucrărilor lui Annie Ernaux

câștigătoarea de anul acesta a Premiului Nobel pentru Literatură

Ea este pionierul genului „autoficțiune” din Franța, 

care dă formă narativă experienței din viața reală.

Ernaux a scris peste 20 de cărți – multe dintre acestea fiind texte școlare în Franța de zeci de ani.

Când scriu nu am impresia că mă uit în interiorul meu, mă uit în interiorul unei amintiri. (A. E.)

Îmi dau seama că am lăsat o parte din mine într-un loc în care probabil nu mă voi întoarce niciodată. (A. E.)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu