vineri, 9 septembrie 2022

Cine sunt eu?

Florin Preda-Dochinoiu

 

Cine sunt eu?

... o inspirație de geniu, altruist și răbdător, vibrând la tot ce înseamnă artă

... un suflet divin – multibus merisibus – cu duh de artă aleasă dintr-o fluturare înveșmântată în grație

Cine sunt eu?

... un pictor vizual „altfel“, cu un stil aparte, care se cere, se simte, cultivând momente de înălțare, de sublimare a artei, ca o ripostă optimistă, de-mi pare că minunea de aici se trage

Cine sunt eu?

... un poet vizual, sensibil la gesturile mărunte, blând și generos cu prietenii, mai ales cu cei care se află într-o competiție de zboruri. Atunci, într-un joc fără cusur, cu talentul, munca și marele farmec care i-au permis să intre în prima linie de artiști vizuali din Gorj (și nu numai), îi răsfăță cu alte decorațiuni metaforice

Știu că nu se va opri aici. Vor urma alte expoziții, alte recorduri, alte zboruri, implicându-se activ și în poezie, diversificându-și, zi de zi, abilitățile artistice

Eli Gîlcescu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu