duminică, 20 ianuarie 2019

Așa se câștigă!


Undeva de-a lungul timpului, te-ai schimbat și ai încetat să mai fii tu. Ai lăsat oamenii să arate cu degetul spre tine și să îți spună că nu ești bun. Și când lucrurile au început să meargă prost ai căutat ceva sau pe cineva pe care să arunci vina pentru că lucrurile merg prost. Lumea nu este tot timpul însorită și plină de curcubee. Lumea poate fi un loc dificil și plin de răutate. Și nu mă interesează cât de dur ești, viața te va lovi și te va ține la pământ veșnic, dacă o lași. Nici eu, nici tu, nimeni nu te poate lovi așa puternic cum te lovește viața. Dar nu e vorba despre cât de tare poți să lovești, ci despre cât de tare poți să fii lovit, și să continui să mergi înainte. AȘA se câștigă luptele. Acum, dacă știi cât valorezi, du-te în lume și cere ceea ce valorezi, dar trebuie să fii dispus să fii lovit, și nu ai voie să arăți cu degetul și să spui că nu ești ceea ce vrei să fii din cauza altora, lașii fac asta, iar tu nu ești un laș, ești mai bun de atât.
Dar până nu începi să crezi în tine nu ai o viață.

Rocky Balboa
IUBESC acest citat!!

Un comentariu:

  1. Sylvester Stallone

    La inceputul carierei mele de actiune, mi-am dat seama ca singura modalitate in care mi-as dovedi ca este sa-mi creez propriul rol in propriul meu scenariu. La ziua mea de 29 de ani, aveam 106 de dolari în bancă. Cel mai bun cadou de ziua mea a fost o revelație bruscă că trebuie să scriu un fel de scenariu pe care mi-a plăcut să-l văd personal. Am savurat povestiri despre eroism, dragoste mare, demnitate și curaj, drame de oameni care se ridică deasupra stațiilor lor, trăind viața de gât și nu lăsând să plece până când au reușit. Dar am avut atât de multe idei în capul meu, nu mă puteam concentra pe nimeni. Pentru a mă înveseli, am luat ultimul din banii mei de divertisment și m-am dus să-l văd pe Ali- Lupta luptă pe televizorul cu circuit închis. Chuck Wepner, un luptător de luptă cu bătăi, care nu făcuse niciodată marele timp, ia fost împușcat. Nu a fost deloc privită ca o bătălie serioasă. Dar, pe măsură ce lupta a progresat, acest miracol s-a desfăcut. El a atârnat acolo. Oamenii au fost absolut nebuni. Wepner a fost eliminat în runda a 15-a și finală, cu o durată de aproape. Am fost martorii unui incredibil triumf al spiritului uman și l-am iubit.
    În seara aceea, s-a născut Rocky Balboa. Oamenii îl priveau ca fiind tragedia tuturor americanilor, un om fără multă mentalitate și puține haruri sociale. Dar el are emoție profundă și spiritualitate și patriotism bun. Și are o natură bună, deși natura nu a fost deosebit de bună pentru el. L-am văzut mereu ca pe un gladiator din secolul al XX-lea într-o pereche de adidași. La fel ca mulți dintre noi, nu se sincronizează cu vremurile. La toate astea, am injectat doze din viața mea personală, de frustrarea mea de a nu ajunge nicăieri.

    RăspundețiȘtergere