vineri, 16 martie 2018

Simplitatea e cu mult mai confortabilă

Am încercat să fac educație financiară fiului meu care a venit odată acasă cu un soldățel de plastic și el a dat la schimb o mașinuță chinezească. 
Nu mi-a prins bine, m-am dus la magazin cu el de mână și am întrebat-o pe vânzătoare: vă rog, cu cât costă mașinuța asta, câți soldați pot cumpăra? Vânzătoarea spune: tot raftul. Și atunci i-am spus fiului. Vezi? Este greu să explici copilului că a fost păcălit, că nu s-a chivernisit. Cuvântul ăsta chiverniseală a dispărut demult. A nu te întinde mai mult decât e plapuma.  


Aurora Liiceanu

https://www.hotnews.ro/stiri-perspektiva-22340771-psiholog-aurora-liiceanu-educatia-financiara-romani-zero-educatia-sexuala-romani-zero-educatia-juridica-noi-zero-videointerviu-partea-intai.htm (Eugen Istodor)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu